MiniLustiLivet! ! !

Alla inlägg under januari 2011

Av Nike - 22 januari 2011 22:21

Nu sitter jag här och bara njuter av att få skriva i min blogg på ett tag..hemma hos min kompis Melinda   Och så har jag världens ondaste tand värk !!  

Vi ska slå rekord på att vara vackna längst elr ja..en stund.. jag och melinda förstås...Och kolla gärna bloggen med stil sweetyz.bloggplatsen.se



mvh:Naikon


Kramiz Kramiz   

Av Nike - 21 januari 2011 16:46

Elak
Vresig
Ignorarar
Lugnt Cool

Av Nike - 21 januari 2011 16:45

....................._________
...................(________(o)
...................../....Hej,.. ./
.../|\............./........... ../
...\|/............/skriv i..../
...\|/.........../.....min../
...\|/........../gästbok./
....|........../...alla...../
....|........./............./
..,__....../. ............/
(___)...(_________(o

Av Nike - 21 januari 2011 16:43

______*(.•_ )________
_______ .|¯|_________
_______ .|=|_________
_______ .|=|_________
_______ .|=|_________
_______ .|=|_________
_____,__.|=|_________
____/#|__|=|___/\_____
___(##(_-|=|,__))))____
___\###/..|=|../&&/____
____\##)&____.&(______
_____)#/&____&&\_____
____/#|&&____.&\\\____
___(##\__«×^_'._).|___
____\ ######### //____
_____"+,_____,+"___

LOL

Av Nike - 21 januari 2011 16:30

░░░░░▓▓▓▓▓░░░░░
░░░▓▓▒▒▒▒▒▓▓░░░
░░▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░░
░▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░
░▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓░
▓▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▓
▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▓▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▓
░▓▒▒▓▒▒▒▒▒▓▒▒▓░
░▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▒▓░
░░▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░░
░░░▓▓▒▒▒▒▒▓▓░░░
░░░░░▓▓▓▓▓

 

<3

Av Nike - 21 januari 2011 16:28

Jag trodde att jag hade tur.
Att jag aldrig skulle förlora någon i mitt liv.
Men det händer, ta vara på de ni har, visa att ni älskar dem! .. Jag hann aldrig visa det..

Av Nike - 21 januari 2011 16:26

-Ljusen är tända för dom som har lämnat vår plats, så snabbt, gud vad jag längtar- <3

Av Nike - 17 januari 2011 09:58

Ja igår spydde jag två gånger och nu är jag hemma  .....Ja och kolla gärna sweetyzz.bloggplatsen.se   tjarå kanske skriver senare också :)

Presentation


Hej jag är jätte glad att du har kollat på min blogg ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok !

Omröstning

Hur många gånger om dagen skriver du i din blogg?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 Gånger
 5 Gånger
 6 Gånger
 7 Gånger
 Har ingen...
 Skriver aldrig,.,.,.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt här


Ovido - Quiz & Flashcards