MiniLustiLivet! ! !

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Nike - 9 februari 2011 20:17

Nu har jag kommit med nya låtar för dig som har spotify  

På artister också förtås   dom som förfarande är med kommer med på listan   Ni kan komentera på alla sånna hära om  vilka låtar som ni vill ska komma in på topp listan bland låtarna och artisterna   


Artister & låtar :

Demi lovato ( La La Land )

Regina spektor ( The call )

September 8 Kärlekens tunga )

Cascada( bad boy )

Armand mirpour ( Easy me down )

Eminem,Rihanna ( Love the way you lie )

Lena ( stellite )

Frida hyvönen ( Highway 2 U )

Alice Hagerbrant ( Breakaway )




Kom ihåg att komentera den låt och artist som du vill att ska in på listan och vilken som ska ut   





Mvh Naikon   

Av Nike - 9 februari 2011 20:03

Förlåt har varit upptagen länge nu men tror att jag ska börja skriva på nytt igen   Ska kanske sovaöver med en kompis i helgen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är jätte glad att du har kollat på min blogg ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok !

Omröstning

Hur många gånger om dagen skriver du i din blogg?
 1 Gång
 2 Gånger
 3 Gånger
 4 Gånger
 5 Gånger
 6 Gånger
 7 Gånger
 Har ingen...
 Skriver aldrig,.,.,.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt här


Ovido - Quiz & Flashcards